روانشناسی , علوم تربیتی , شناسایی و هدایت استعداد های کودکان, دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان, پاورپوینت در مورد شناسایی و هدایت استعداد های کودکان, تحقیق شناسایی و هدایت استعداد های کودکان, پاورپوینت درباره شناسایی و هدایت ,,,

پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان 58669

برای انتقال به سایت منتشر کننده فایل پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان بر روی گزینه دانلود کلیک کنید.

پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

پاورپوینت-شناسایی-و-هدایت-استعدادهای-کودکان

دانلود پاورپوینت با موضوع شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش.
 

بخشی از متن پاورپوینت:

مکعب ها
در مقیاس استدلال ادراکی به تشخیص و شناسایی آسیب های مغزی می توان پرداخت در اکثر موارد ، نواقص ، آسیب ها و عوارض مغزی باعث می شود تا آزمودنی در مقیاس استدلال ادراکی نمرات پایین کسب کند. که آزمون طراحی با مکعب ها به عنوان کاربردی ترین آزمون در مقیاس استدلال ادراکی محسوب می شود که در راستای تشخیص و شناسایی آسیب های مغزی و ناتوانی روانی – حرکتی کاربرد دارد.
طراحی با مکعب که برای اولین بار در آزمون نظامی بتا کاربرد داشت هنوز هم به عنوان یک آزمون معتبر در مقیاس های هوشی قرار دارد.در این آزمون از آزمودنی خواسته می شود تا یک مدل ساختار یافته یا یک تصویر که از چیدن مکعب قرمز و سفید را مشاهده نماید و آن را بسازد.

در این آزمون مدیریت زمان ، تصویر سازی چند بعدی و از همه مهمتر پردازش دیداری فضایی بسیار حائز اهمیت است.

در فرایند نمره گذاری ، از امتیاز زمانی استفاده می شود و بدون امتیاز زمانی تنها به صحت و سقم طراحی با مکعب تاکید می شود.

در این آزمون ادراک دیداری یک عنصر بنیادی است و نقش تعیین کننده ای در عملکرد آزمودنی دارد و همچنین حرکت و شناخت با هم مرتبط هستند بنابراین فرایندهای شناختی با مهارت های حرکتی مرتبط است.
استفاده از مکعب های قرمز و سفید برای خلق مجدد تصویر یا طرح هدف توسط آزمودنی ، به هماهنگی دیداری – حرکتی و پردازش همزمان نیاز دارد . هنگامی که هماهنگی دیداری – حرکتی با نقص روبه رو شود و یا نتواند پردازش همزمان را انجام دهد آنگاه سازمان بندی و ادراک دیداری با مشکل رو به رو می شود.دانش آموزانی که در پردازش همزمان محدودیت هایی را دارند توانایی انجام دو یا چند تکلیف را به صورت همزمان نداشته و مشکلاتی را در سازمان بندی ادراکی و ادراک دیداری تجربه می کنندو در نتیجه تفاوت معنی داری بین نمره تراز با امتیاز زمانی و بدون امتیاز زمانی مشاهده می شود و احتمال اختلالات عصبی – تحولی است.

یکی از کنش های شناختی موثر بر عملکرد آزمودنی در این آزمون تلفیق فرایند های دیداری و حرکتی است که نقش تعین کننده ای در زمان واکنش دارد و علاوه بر تحلیل محرک دیداری ، موجبات ترکیب آن را با یک توانایی حرکتی فراهم می سازد که این گونه اقدامات در آزمودنی هایی که از نظر آسیب مغزی رنج می برند یا اختلالات حرکتی دارند مشکل است.

دانلود فایل
 

پاورپوینت حرفه ای پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

پاورپوینت پایان نامه پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

پاورپوینت آماده با موضوع پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

پاورپوینت رایگان در مورد پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

پاورپوینت با موضع پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

دانلود رایگان پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

مقاله با عنوان پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

تحقیق پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

پایان نامه پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان

پروپوزال پاورپوینت شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان